marți, 13 mai 2008

Interviu cu Alice

Mehh: Voi incepe cu o intrebare banala, pentru a ancora putin in timp discuţia. De cind esti personaj de poveste, cum iti place sa te caracterizezi?

Alice: De cind ma stiu!

Mehh: Pe unde mai esti, ultima oara te-am vazut pe malul Oltului, te intrebai de ce pescarii introduc degetele in gura pestilor, acuma ce faci?

Alice: Povestea mea nu are inceput, si nu cred ca va avea sfarsit…eu ma confund in timp, sint peste tot si de fiecare data, ma scuz ca nu am ajuns la timp. Cind eram mica, mama era ingrijorata ca nu mai imi sugeam degetul, in schimb il bagam in gura, renuntasem de ceva vreme la suzeta. Poate de asta pescarii isi baga degetele in gura pestilor, au renuntat la ceva.

Mehh: Ramii blonda?

Alice: Gica Petrescu a zis-o, probabil, chiar inaintea Hollywoodului: "Iubeeesc femeeeeiaaaa... Blonda sau bruna, eu pe ea o iubesc!" Brunetele sint focoase. Roscatele sint pacatoase. Iar barbaţii - se ştie - prefera blondele. Insa vreau sa fiu vazuta asa cum erau femeile inainte de aparitia filmului color.

Mehh: Batrina?

Alice: Tot cu umor ai ramas, eu am sa ramin neschimbata datorita fanilor mei din toata tara.

Mehh: Esti singura acuma, ai pe cineva?

Alice: Cine crezi ca sta cu mine, stiind ca tot timpul am cite o scuza, plus ca in Tara mea, doar cei doi iepuri mi-au ramas fideli. Sora mea Alinutza s-a apucat de bancuri, mai nou si-a facut rebranding, o cheama Pisica de Ches.

Mehh: O sa ma scuz putin, dar trebuie sa ies. Revin cit mai repede posibil

Niciun comentariu: